کانون آموزش ریاضیات (کارا)

پایگاه تخصصی ریاضیات ( آموزشی ، تحلیلی ، خبری)

کانون آموزش ریاضیات (کارا)

پایگاه تخصصی ریاضیات ( آموزشی ، تحلیلی ، خبری)

راهنمای تدریس فصل 3حسابان جدیدالتالیف

با توجه به جدیدالتألیف بودن کتاب حسابان و به منظور سهولت آموزش این کتاب، راهنمای تدریس فصول 3 را می توانید از لینک  زیر دریافت نمایید.

teaching-chapter3.pdf [حجم: 4,5 مگابایت]

پاور پوینت های مربوط به فصل سوم ( مثلثات )

power.rar [حجم: 1,66 مگابایت]

نظرات 4 + ارسال نظر
...سوم ریاضی دی قاضی 1389/06/02 ساعت 00:35

سلام خسته نباشید استاد سپهری معلم ریاضی فقط استاد سپهری شاگرد قدیمی شما.حالتون امیدوارم همیشه خوش باشه

ممنونم از شما

با سلام خدمت شما دوست عزیز
وبلاگ گروه ریاضی ناحیه ۵ تبریز که به وسیله شما اداره می شد یکی از وبلاگ های بسیار موفق ریاضی می باشد و دل کندن از آن برای همه ما سخت است ، ولی بهرحال برای شما دوست عزیز و همکار پر تلاش آرزوی موفقیت می کنم.

با سلام و خسته نباشید
ممنونم از شما به این وبلاگ هم عادت خواهیم کرد

هاشم 1389/06/02 ساعت 13:03

این فصل داناود نمیشه راهنمایی کن تشکر

مشکل نداره دانلود میشه امتحان کردم فقط حجمش زیاده ممنونم

سلام دوست عزیز خسته نباشید ممنونم از این وبلاگ شما من تازه با وب لاگ شما آشنا شدم و آن هم با کمک معلم حسابان خودم که ایشان امر فرمودند و من هم آمدم و این کتاب را دانلود کردم فقط ۱ حیف و آن هم این است که برای چاپ نمی باشد من یهک تصمیم گرفتم که اگر دانلود کردم که در حال حاضر دارم دانلود می کنم ۹۰٪ هم تمام شده آن را به صورت سی دی هایی تصویری در بیاورم برای دانش آموزان هم کلاسی که در منزل کامپیوتر ندارند البته با اجازه شما اگه مشکلی نباشه و اما در خدمت شما عرض کنم تا آنجا که بتوانم از مطالب مفید وبلاگ شما استفاده خواهم کرد.

با سلام
خواهشمند است به جای تهیه سی دی برای دوستان کتاب را تهیه فرمایند از آدرس گفته شده در وبلاگ و تماس با شماره تلفن
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد