کانون آموزش ریاضیات (کارا)

پایگاه تخصصی ریاضیات ( آموزشی ، تحلیلی ، خبری)

کانون آموزش ریاضیات (کارا)

پایگاه تخصصی ریاضیات ( آموزشی ، تحلیلی ، خبری)

کتاب حسابان جدید التالیف

کتاب جدید حسابان (نسخه ۲و۳) 

نگارش جدید کتاب حسابان از لینک های زیر قابل دریافت است . لینک ها مربوط به وب سایت انجمن معلمان ریاضی استان آذربایجان‌ شرقی می‌باشد .

فصل 1     chapter1-v2.pdf [حجم: 774.52 کیلوبایت]    ۴۹ صفحه

فصل 2     chapter2-v2.pdf [حجم: 1.56 مگابایت]        ۶۶صفحه

فصل 3    chapter3-v2.pdf  [حجم: 431.44 کیلوبایت]    ۳۳ صفحه

فصل 4    chapter4-v3.pdf  [حجم: 424,64 کیلوبایت]    ۳۱ صفحه

فصل 5    chapter5-v3.pdf  [حجم: 492,34 کیلوبایت]   ۳۲ صفحه  

کلیات       g-hesaban.pdf  [حجم: 97.55 کیلوبایت]

با توجه به آخرین تغییراتی که در سایت دفتر برنامه‌ریزی ‌و تالیف ‌کتب ‌درسی ، گروه‌ درسی ‌ریاضی به عمل آمده‌است ؛ فصل‌های ۱ ، ۲ و ۳ نسخه دوم  و  فصل‌های ۴ و ۵ نسخه سوم  نگارش کتاب جدید حسابان می‌باشند .   

حذف فصل ۴ قبلی (حد دنباله‌ها و بسط اعشاری اعداد) به منظور کاهش حجم کتاب بوده‌است .

کتاب جدید بدون احتساب فهرست و جلد شامل ۲۱۱ صفحه می باشد  

نظرات 3 + ارسال نظر

دوست عزیز سلام
من دبیر ریاضی بازنشسته هستم ،با علاقه زیادی که به ریاضی وتدریس ریاضی دارم وب لاگی درست کرده ام ومطالب شیرین ریاضی در آن می نویسم.وشما را با اجازه خودتان لینک نمودم .اگر دوست داشتید وب من را لینک نمایید.
متشکرم محمدی

ممنونم از جناب عالی از وبلاگت استفاده کردم و شما را به لینک هایم اضافه نمودم

علی 1389/06/21 ساعت 03:19

از وبلاگ شما متشکرم .سعی کنید مطالب بیشتری را وارد کنید.

ممنونم از لطفتون

سلام وبلا گ پرمحتوایی دارید .به منم سری بزنید. خوشحال میشم مطالب جدید که وارد وبلاگ می کنید به من خبر دهید .راستی من یک دانش آموزم،
می تونم از کمکاتون برای حل مساءله هایم استفاده کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد